
MEDEDELINGEN : Op donderdag 18 mei zijn wij gesloten i.v.m. hemelvaart. Geachte klant, helaas zijn wij genoodzaakt om een (tijdelijke) energietoeslag te gaan rekenen i.v.m. de hoge energiekosten.
U kunt uw product inleveren op ma, woe en donderdagavond tussen 18-21.00u of in de kist. Graag na het neerleggen even berichtje naar 0575775624 (bedrijfswhatsapp).
Voor de ingang van de Zeilmakerij hebben wij een kist neergezet voor uw reparatieproducten. Label uw producten zorgvuldig zodat wij weten van wie welk product is en schrijf op het formulier uw naam, telefoonnummer, mailadres en eventueel de vraag/wens van uw opdracht.
Iedere avond wordt de kist geleegd en zullen we via de mail bevestigen dat wij uw product hebben ontvangen. Verder nemen wij met u contact op wat er aan uw product gedaan moet worden en geven wij een prijsopgave voordat wij uw product repareren of maken.
Ook nieuwe producten kunnen wij telefonisch of via mail behandelen. Met een duidelijke tekening met afmetingen kunnen we al een indicatie geven: verkoop@doornzeilmakerij.nl
Mailadres: verkoop@doornzeilmakerij.nl
Met vriendelijke groeten Directie DoornZeilmakerij
Bereikbaarheid:
Openingstijden:
Inleveren/ophalen reparatie in kist: Ma-Za: 09h00-21h00.
Overdag telefonisch/VTC bereikbaar.
Vrije inloop: – Ma – Wo-Do 18h00-21h00
Als u een app. of mail stuurt geven wij aan wanneer u langs kunt komen. (verkoop@doornzeilmakerij.nl; 0575-775624 (ook bereikbaar via Whatsapp)
Voor onze werkwijze vindt u onderaan deze pagina alle informatie!
Wilt een keer meevaren met uw medewerkers, maak dan een afspraak met Jelle Doorn: 0636286091
Vrienden worden, ga naar Skûtsje Verwisseling.
Donatie voor verbetering/onderhoud: “Steun Ons”
Bedankjekaartje voor donateurs
In de derde week van augustus zijn de BELANGRIJKSTE open kampioenschappen van het Skûtsjesillen van 09h00 tot 17h00 kunt u genieten van 4 klassen. Kom naar Friesland en moedig de bemanningen aan, kijk op de website voor de locaties. In deze kampioenschappen komen de beste Skûtsjeschippers uit de verf. Niet de dochters of zonen uit schippersfamilie staan aan het roer, maar de BESTE Skûtsjeschippers winnen hier de zegen met hun bemanning. Het verschil met de SKS is dat iedereen aan deze wedstrijden mee kan doen en IFKS-vereniging is aangesloten bij de KNWV. https://www.ifks.frl/
Adresgegevens en werkwijze: Verder op deze pagina.
Heeft u een beperking en wilt u genieten van een zeiltochtje, dan kan dat bij WSV Giesbeek. Met aangepaste zeilboten (dingy’s) en valken gaat u onder begeleiding van doorgewinterde zeilers het water op. Op de wal staat een team klaar om u te begeleiden naar de boten eventueel met behulp van een tillift. Informeer bij Team Aangepast Zeilen Oost: Annette Ooyevaar aangepastzeilen@wsvgiesbeek.nl.
Na een jaar klussen is het restauratieproject van onze Ford Escort MK2 1977 zover gevorderd dat deze is APK goedgekeurd is. Wat rest is het interieur en enkele cosmetische dingen aan de carrosserie. Vanwege Corona is de Gelderlandrally voor ons uitgesteld tot september 2022. Maar u kunt met ons een beetje meegenieten van het resultaat, klik op de volgende link: Ford Escort still Alive and Kicking . Voor sponsoring kunt u informatie inwinnen bij Sjoerd Doorn 0623283235.
DOORNZEILMAKERIJ VOF
Van Hoornlaan 57
7207 JJ Zutphen
Telefoon: +31 (0)575 775624/ ook voor whatsapp.
e-mail: verkoop@doornzeilmakerij.nl
Skype: Doorn Zeilmakerij
Facetime: VTC@DoornZeilmakerij.nl
Internet: http:/www.doornzeilmakerij.nl
Facebook: http:/www.facebook.com/doornzeilmakerij
Twitter: @doornzeilmaker
KvK Oost Nederland 08106440
DOORNZEILMAKERIJ Werkwijze:
Heeft u een vraag?:
Overdag zijn we volledig bezet met de productie van uw opdracht en moeilijk bereikbaar!! Vragen kunt u kwijt via de mail of whatsapp: verkoop@doornzeilmakerij.nl / 0575 775624 tijdens de openingstijden.
Kijk ook uw ongewenste mailbox na. Door firewalls kunnen mails worden onderschept. Onze mailboxen, website en digitale formulieren zijn beveiligd door Flexwebhosting.nl.
Werkwijze:
Het Zeilmaker-Seizoen begint 1 oktober en eindigt 31 maart. In deze periode maken we de zeilen (wassen, coaten, reparaties, vervanging, nieuw) gereed voor het komende recreatieseizoen. Inmeten vindt plaats op vrijdagen zolang het weer dit toelaat. Bestel dus op tijd. PS: Laat uw reparaties niet de hele winter liggen!!!
In het Hoogseizoen 1 april – 31 september gaan reparaties VÓÓR als de schade in dit seizoen is ontstaan. Ook voor nieuwe producten kunt u bij ons in het hoogseizoen terecht echter kan de levertijd langer zijn dan gepland ivm de binnenkomende reparaties. PS: Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u uw reparaties de hele winter laat liggen om in het voorjaar voorrang te krijgen!!!
Aanleveren van producten:
– Producten die voor reparatie worden aangeboden dienen schoon en droog te zijn!
– Voor Wassen en opnieuw Coaten, zie menu “onderhoud”
– Jachtzeilen aanleveren zonder zeillatten, -bevestiger, -banden.
Prijsbepaling:
Wij geven GEEN richtprijzen. Van het product wordt een volledig ontwerp gemaakt. Reparaties worden ingemeten. De prijs wordt bepaald door middel van een geautomatiseerde Kostprijs-BepalingsSysteem. Afhankelijk van de benodigde materialen en de bewerkingstijden krijgt u een offerte met een prijs aan de hand van uw wensen. U begrijpt dat dit tijd kost, u krijgt een exacte prijs afgestemd op uw maatwerk-aanvraag. Voor snellere en goedkopere diensten verwijs ik u graag naar Bol.com en/of Action ;).
Afhandeling prijsopgave:
U kunt het beste langskomen met uw zeil of wens, dit is verreweg de snelste manier.
Voor een prijsbepaling hebben we afmetingen nodig van het object, zeil, reparatiedeel.
Voor een offerteaanvraag hebben wij uw contactgegevens nodig: Naam, Adres, Woonplaats, Telefoonnummer en E-mail.
Zonder ANWTE gegevens wordt uw aanvraag niet in behandeling genomen.
U krijgt een prijsopgave of uitgebreide offerte met basisontwerp via de mail.
Afhandeling opdracht:
Voor reparaties geeft u opdracht door via de mail akkoord te geven.
Voor nieuwe producten geeft u akkoord via de mail en voldoet u de aanbetaling van 40%.
Zodra uw order gereed is ontvangt u de factuur en een IDEAL-betalingsopdracht via de mail.
Betalingsvoorwaarden zijn opgesteld door DAS-Rechtsbijstand.
Bij geschillen wordt DAS-Incasso en/of DAS-RBS ingeschakeld.
Levertijden zijn slechts een indicatie maar mogen nooit rechten aan worden ontleent, zie bvw.
Zonder volledige betaling vooraf of bij afhalen worden producten niet meegegeven.
Let op:
– Krijgt u geen reactie, neem dan telefonisch contact met ons op!
– Let op!: zorg dat uw g-mail account in staat is bijlagen te ontvangen!
Waarschuwing!!:Acquisitie via callcenters wordt niet op prijs gesteld. Bij veelvuldige benadering wordt aangifte gedaan voor stalking en DAS ingeschakeld.
Download onze folder in PDF: Folder DoornZeilmakerij 2015.pdf
TOT ZIENS IN ONS ATELIER
Op al onze overeenkomsten zijn onze algemene voorwaarden van toepassing, opgesteld door DAS en gedeponeerd bij de Kamer van Koophandel en Privacyverklaring:
Alg voorwaarden Doorn Zeilmakerij
Privacy Verklaring